Ηράκλειο Service Υπολογιστών PC Επισκευή Laptop Προφίλ Επιχείρησης Κρήτη - microline

microline - Προφίλ

 

 Η επιχείρηση δραστηριοποιείται στους τομείς της Πληροφορικής, της Τεχνολογίας και της Ηλεκτρονικής. Εξειδικευόμαστε στο Service Ηλεκτρονικών Υπολογιστών (desktop, laptop, notebook, netbook), στις εγκαταστάσεις ενσύρματων και ασύρματων δικτύων και στα Συστήματα Ασφαλείας (συστήματα συναγερμών και κλειστά κυκλώματα παρακολούθησης). Η microline ακολουθεί συνεχώς την εξέλιξη της τεχνολογίας και τις ανάγκες της εποχής μας! Σε αυτήν την περίοδο κρίσης που διανύει η χώρα μας, προσπαθούμε να μειώσουμε τα λειτουργικά έξοδα στο ελάχιστο, ώστε να σας προσφέρουμε τις υπηρεσίες μας στις καλύτερες τιμές της αγοράς! Η επιχείρηση βασίζεται στην ιδέα της τεχνικής υποστήριξης με παραλαβή του εξοπλισμού από τον χώρο σας, αποκατάσταση της βλάβης και παράδοση πάλι στο χώρο σας, χωρίς καμιά επιπλέον επιβάρυνση.*

Η επιχείρηση μας διαθέτει την απαραίτητη άδεια Ιδιωτικής Επιχείρησης Παροχής Υπηρεσιών Ασφαλείας (Ι.Ε.Π.Υ.Α.) από την Ελληνική Αστυνομία, για την εγκατάσταση συστημάτων ασφαλείας, (συστήματα συναγερμού - συστήματα παρακολούθησης και καταγραφής CCTV).

Η microline εδρεύει στην πόλη του Ηρακλείου. Μελλοντικές μας βλέψεις είναι η παροχή υπηρεσιών σε όλο το νομό Ηρακλείου, και σε άλλες περιοχές της Κρήτης. Θα δίνουμε πάντα έμφαση στην υψηλής ποιότητας παροχή υπηρεσιών καθώς και στη διατήρηση των χαμηλών μας τιμών!

 

 

Πολιτική της Επιχείρησης

  • Η δωρεάν παραλαβή-παράδοση ισχύει σε επισκέψεις εντός της πόλεως του Ηρακλείου και στα προάστια.*

  • Μετά το πέρας 3 μηνών από την επισκευή και μετά από τηλεφωνικές ειδοποιήσεις για παραλαβή
    της συσκευής, η επιχείρηση δεν φέρει καμία ευθύνη για περαιτέρω φύλαξη.

  • Είναι υποχρέωση του πελάτη ο έλεγχος καλής λειτουργίας κάθε συσκευής κατά την παράδοσή της
    μετά την επισκευή. Καμία ευθύνη δεν φέρει η επιχείρηση για προβλήματα που θα προκύψουν μετά
    την παράδοση της συσκευής στον πελάτη

  • Σε περίπτωση βλάβης σκληρού δίσκου κατά τη διάρκεια επισκευής του Η/Υ η επιχείρηση δεν φέρει
    ευθύνη για απώλεια των δεδομένων.

  • Τηρείται σειρά προτεραιότητας για όλες τις συσκευές προς επισκευή. Ο πελάτης θα ενημερώνεται
    τηλεφωνικώς, πριν την έναρξη και μετά το πέρας της επισκευής.

  • Ενδέχεται να υπάρχουν αλλαγές στις τιμές καταλόγου ανάλογα την περίπτωση και θα γίνεται πάντα
    ενημέρωση πριν την εκτέλεση της υπηρεσίας - επισκευής.

  • Σε περίπτωση καθαρισμού laptop από υγρό (νερό, καφέ, κτλ.), αν η συσκευή δεν λειτουργήσει,
    και εφόσον ο πελάτης δεν επιθυμεί την αντικατάσταση των ελαττωματικών υλικών της συσκευής,
    θα χρεώνεται την υπηρεσία του καθαρισμού.
  • Σε περίπτωση που ο πελάτης κρίνει ασύμφορη την επισκευή της συσκευής μετά τον έλεγχο, και
    αρνηθεί την επισκευή, θα υπάρχει ελάχιστη χρέωση 10€ για λειτουργικά έξοδα και κόστος διάγνωσης.

 

      Τι δεν κάνουμε...

  • Δεν επισκευάζουμε εκτυπωτές, σαρωτές και πολυμηχανήματα, καθώς και tablet, κινητά τηλέφωνα και GPS.
  • Δεν εκπαιδεύουμε πελάτες πάνω στην χρήση - λειτουργία προγραμμάτων και λειτουργικών συστημάτων.
  • Δεν ρυθμίζουμε και δεν ανακτούμε λογαριασμούς κοινωνικών δικτύων (facebook, twitter, κτλ.)

 

  Copyright © 2012-2014 microline